Zakodowałam w kodach QR teksty zadań, dzieci odkodowywały je, zapisywały w zeszytach obliczenie i podawały odpowiedź. Bardzo podobała im się ta forma pracy, zrobiły kilka zadań, potem konstruowały zadania dla kolegów i koleżanek, które kodowały kodami QR.
Moja przygoda w tabletowej klasie. Tablet - nowoczesne wyposażenie piórnika
wtorek, 29 kwietnia 2014
Zadania matematyczne w tableszycie.
Na zajęciach matematycznych doskonalimy obliczenia pisemne. Nie rozumiem dlaczego w nowej podstawie programowej są jako dodatkowe i nieobowiązujące. Dzieci nareszcie doczekały się nowych treści i chętnie uczą się jak dodawać i odejmować pisemnie. W naszych ćwiczeniach jest kilka stron przeznaczonych na doskonalenie tej umiejętności i po kilku zajęciach musiałabym kserować dzieciom kart pracy. Dzięki tableszytowi nie muszę marnować papieru, a zajęcia są aktywne i każde dziecko jest zajęte obliczeniami.
Zakodowałam w kodach QR teksty zadań, dzieci odkodowywały je, zapisywały w zeszytach obliczenie i podawały odpowiedź. Bardzo podobała im się ta forma pracy, zrobiły kilka zadań, potem konstruowały zadania dla kolegów i koleżanek, które kodowały kodami QR.
Zakodowałam w kodach QR teksty zadań, dzieci odkodowywały je, zapisywały w zeszytach obliczenie i podawały odpowiedź. Bardzo podobała im się ta forma pracy, zrobiły kilka zadań, potem konstruowały zadania dla kolegów i koleżanek, które kodowały kodami QR.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz