wtorek, 29 kwietnia 2014

Listy do Ziemi.

Tematyka ekologiczna jest obecna w naszym podręczniku i sporo wiemy na ten temat. Dziś dzieci pisały listy o tematyce ekologicznej, w których zachęcały innych do zachowań proekologicznych. Przygotowałam im ciekawostki na temat ochrony przyrody na stronie zewnętrznej. Kodem QR zakodowałam jej adres, a po zeskanowaniu kodu powędrowały na tę stronkę. Czytały te informacje z wypiekami na twarzy. Posłużyłam się informacjami stąd http://www.pgrproeko.pl/mam_czas_ciekawostki_ekologiczne.php.

Przypomnieliśmy budowę listu i zasady jego pisania. Dzieci zabrały się do pisania, potem sprawdziłam wszystkie prace i mogły przepisać na specjalne kartki, które dostaliśmy od Fundacji Ekologicznej ARKA.

Podczas sprawdzania prac dzieci grały w grę, którą zaproponowała Monika. To gra logiczna, trzeba przejść labirynt, co wcale nie jest łatwe. Caveboy Escape.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appxplore.caveboy&hl=pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz