sobota, 7 czerwca 2014

Podróże po Polsce.

Dziś przebywam w Warszawie na uroczystościach z okazji zostania laureatem krajowego konkursu eTwinning. To jest mój drugi sukces i nagroda krajowa, a rok temu zwyciężyłam w Europie.  I stąd tableszyty w mojej klasie. Taka cudowna nagroda i wyzwanie przede mną jak pracować z tableszytem na lekcjach.
Mój projekt o podróżach zajął III miejsce w kategorii specjalnej dla ambasadorów. Jestem dumna, bo to trudna kategoria i gratuluję serdecznie pozostałym laureatom.
Powoli zbliża się koniec roku szkolnego, będzie sporo podróżowania. Wczorajsza pogoda tego nie przypominała, ale dzisiejsze słońce już tak.
Taka wakacyjna tematyka pojawia się w podręczniku dla klasy trzeciej i  z przyjemnością otworzymy biuro podróży ponownie. Będziemy robić ulotkę o miejscach w Polsce godnych odwiedzenia wg dzieci.
Na zakończenie tej tematyki, albo nawet w trakcie funkcjonowania naszego biura podróży przyda się apka Quiz po Polsce https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edgard.superquiz.polska.free&hl=pl. Myślę,  że i rodzice zechcą sprawdzić swoją wiedzę o naszym kraju.
Apka jest darmowa i ładnie się prezentuje graficznie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz