wtorek, 17 czerwca 2014

Plony.

Mam czas żniw. Zbieram plony , zasiałam, pielęgnowałam, dbałam, doglądałam. Dawałam przykład, pokazywałam do czego to jest.

 Tableszyt, nie tylko zabawka, granie. To pomoc dydaktyczna, narzędzie pracy, komunikacji, współpracy, książka i zeszyt...zabawa też. Ale mądra zabawa.

Dostałam maila od Mikołaja z komiksem. Aplikacja znana, a w roli głównej roślinka. Niedawno dostaliśmy przesyłkę z roślinami od uczniów Marysi Jaszczyk. Koło Młodych Przyrodników  zadbało, by moi uczniowie mogli posadzić swoje własne roślinki. Poprosiłam dzieci, by robiły zdjęcia kwiatkom i potem mi przysłały, bo jestem ciekawa jak rosną.I dziś  pierwszy mail od ucznia.Czas żniw, zbierania...serce rośnie.

I oto, proszę państwa jest ! Jaka piękna! Ozdoba balkonu.
Aplikacja ComicsHeadLite, sadzonka komarzycy, autor Mikołaj, klasa III c.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz