piątek, 24 stycznia 2014

Tableszyt opowie historyjkę ze zdjęć.

Może nie będzie to opowiadanie jak w storybirds, ale muszę wypróbować tę aplikację. Pozwala na ułożenie historyjki ze zdjęć, do których dodamy podpisy. Potem historyjkę jako plik pdf możemy wysłać do Dropbox, lub mailem. Uczniowie wykonają historyjkę o swoim ulubionym zwierzątku, jesiennym spacerze, swoim hobby albo wakacjach. Zapisany projekt jako pdf wyślą mi mailem. Ja wrzucę te historyjki na ISSUU i będziemy mieć gotowe książki na różne tematy. Kod HTML umożliwi mi umieszczenie ich na blogu klasowym. Można założyć też klasowe konto w aplikacji ISSUU i uczniowie samodzielnie umieszczą tam swoje książki.
Aplikacja Storyboarder do pobrania w Sklepie Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mjp.storyboarder
Pobrałam aplikację, zrobiłam podpisy do kilku zdjęć. Nie chce się zapisać jako pdf, czyli nie wyślę. Nie poddam się i spróbuję dojść o co chodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz