środa, 12 marca 2014

Światowy Tydzień Mózgu- dzień trzeci.

Dziś mieliśmy krótki dzień, ale zdążyliśmy poćwiczyć nasze szare komórki. Na początek przypomnienie wyrazów z trudnościami ortograficznymi i zasadami ich pisowni, gdyż przygotowujemy się do dyktanda.Dzieci dokonały samooceny, a po minach wiedziałam, że nieźle im poszło. Jutro dyktando.
Potem przyszła pora na reklamy gier. Uczniowie mieli się zastanowić jaką grę chcą zareklamować kolegom i koleżankom i jakie ma ona walory edukacyjne. Paweł lubi wyścigi samochodowe. Ta gra ćwiczy cierpliwość, bo gdy uszkodzisz samochód na bandzie musisz wyścig zaczynać od początku. A tak niekiedy dzieje się wiele razy. Paweł faktycznie jest cierpliwy....
Prawie wszyscy chcieli zaprezentować swoją reklamę, więc poświęciłam na to niemal dwie lekcje. Warto było, bo dowiedziałam się w co grają moi uczniowie, czy podczas grania towarzyszą im rodzice, jakie gry lubią i ile czasu poświęcają na granie. Wyraźnie było widać różnice w preferencjach dziewczynek i chłopców. Jutro dostanę wszystkie reklamy gier na papierze, będę miała okazję sprawdzić w sieci, co to za gry. Zaproponowaliśmy tez założenie rubryki " Dla gracza" w szkolnej gazetce " Spod ławki". Będziemy proponować gry i aplikacje na tablet, które znamy i lubimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz