piątek, 3 lutego 2017

Ferie i relaks.

O aplikacji dowiedziałam się już czas jakiś temu, ale nie miałam kiedy wypróbować. Pobrałam ją, by zająć się czymś podczas podróży. Lubię rysować, ale kolorowania nigdy nie lubiłam. Z uczniami najczęściej kolorujemy mandale, na papierze. Wtedy słuchamy muzyki relaksacyjnej, barokowej, albo śpiewamy piosenki, których się uczymy.
Zdecydowanie wolę jednak zajęcia plastyczne pozwalające na kreatywność, eksperymentowanie, zabawy manualne.

Mimo to aplikacja Holi Coloring  spodobała mi się, ponieważ pokolorowany obrazek można zapisać, wysłać mailem, dodać od razu na plakat Pic Collage. Na pewno praca w aplikacji wymaga cierpliwości, dobrej koordynacji oko-ręka, skupienia. Przyda się rysik z gumką do pracy na tablecie. Dodatkowym atutem aplikacji  jest przyjemna muzyka, którą też możemy wyłączyć. Przydadzą się słuchawki, jeśli np. jesteśmy w podróży. Mamy bogaty zestaw ilustracji pogrupowanej w kategorie. Wykonane są niezwykle estetycznie, mnie zachwyciły.
Praca w aplikacji jest intuicyjna, pozwala na eksperymentowanie kolorami. Przyda mi się w klasie na zajęciach języka angielskiego : kolory, zwierzęta, części ciała, czynności, Present Continious....

https://play.google.com/store/apps/details?id=coloring.book.adults

na iOS https://itunes.apple.com/us/app/coloring-book-for-adults-holicoloring/id1192329178


Autor aplikacji podzielił się z gośćmi mojego bloga kodami do odblokowania kategorii kolorowanek. Oto one oraz link do podpowiedzi jak użyć kod. Miłej zabawy.

Kody do odblokowania kategorii:

Z8FQLSJH4NCYZVNEQ9GNGFT
1VL4HL5PX9ZDMZMM4C786GK
G4DVEEWZ7B1H7L0UJ64403Y
LN7LQZCDKRVSA54CUFF69AA
TREC8CNDDNX8GHV3DQG8TQV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz