wtorek, 20 maja 2014

Tableszyt na lekcji języka angielskiego.

Jednak najlepiej sprawdzają się znane aplikacje. Jeśli chcemy zrobić komiks, to Comics Head Lite jest najlepszym rozwiązaniem. Próbowaliśmy pobrać Educational Comic Creator, ale zechciał jeszcze Adobe Air, co zamuliło kreację, potem nie udało nam się zapisać komiksu...i straciliśmy sporo czasu.

Dzieci stworzyły jeden obrazek komiksowy do tematu daily routines. Należało wybrać tło, postaci i dodać dymek z tekstem w języku angielskim. Nie było łatwo, bo błędy się zdarzały i dzieci dokonywały autokontroli z podręcznikiem. Ostatnim korektorem byłam ja już po obejrzeniu obrazka z poczty, na którą dzieci wysłały mi swoje prace. Każdy pracował z zaangażowaniem, a ja z radością patrzyłam na starania moich uczniów. Wystąpiło i czytanie, i pisanie, i mówienie, i pomoc koleżeńska...same plusy tableszytowych działań.




Niektórzy zdecydowali się jeszcze na wykonanie plakatu w Pic Collage. To zdecydowanie najbardziej ulubiona aplikacja moich uczniów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz