wtorek, 25 lutego 2014

Kody QR i matematyka.

Zaszyfrowałam kodami QR złożone zadania matematyczne. Zadania były 3 i kody QR były 3, ale wydrukowałam ich po 6, żeby dzieci bez przepychania się mogły je skanować. Kod nr 2 miał jakiś błąd i nic nie pokazywał. Dziwne, bo zadanie sprawdzałam dwa razy i było dobrze. Coś musiałam źle wkleić.
Dzieci wykonywały polecenia z kodu. Było czytanie ze zrozumieniem, a jakże. Nie odpowiadałam na pytania, dzieci same sobie radziły. Kto miał kłopot szukał potwierdzenia u kolegi z ławki. Kartki z rozwiązanymi zadaniami lądowały na moim biurku. Uczniowie pracują w różnym tempie, więc kto ukończył pracę, czytał na tablecie książkę. Mieli jeszcze do wyboru kartki z obliczeniami działań w zakresie 100. Kilka osób szybko je wykonało i zabrało się za czytanie. Na classDoJo pojawiły się oceny - Podejmowanie dodatkowych działań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz