wtorek, 19 kwietnia 2016

Ciach i ciach

Moi uczniowie bardzo chętnie grają w tradycyjne gry pomagające im doskonalić różne sprawności i kształtować kompetencje społeczne. Mamy gry gotowe, zrobione przeze mnie i stworzone przez dzieci.
Na platformie zondle.com stworzyłam klasę i mam podgląd w to co tam robią, przyznaję im w nagrodę naklejki. Dzięki twórcom platformy i ich staraniom nadal możemy się cieszyć tymi grami, bo istniała obawa, że zostanie zamknięta.

 Tablety wyczyściłam z aplikacji dla młodszych dzieci, a zainstalowałam kilka aplikacji dla moich starszaków. Ostatnio powodzeniem cieszy się ta gra
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Thumbstorm.MathSliceFree

Można też zakupić wersję za 3,17 zł.
Poczekam, co powiedzą moi uczniowie i razem zdecydujemy.

1 komentarz:

  1. Nie chcieliśmy wersji płatnej ponieważ za zarobione jajka w grze można odkrywać kolejne levele. Zakup powoduje odblokowanie tych leveli od razu, a tak muszą się natrudzić żeby je zdobyć. Gra fajna, moi uczniowie bardzo chwalili.

    OdpowiedzUsuń