Możesz być żółwiem, kotem, wielorybem...albo innym stworkiem, który wylosuje dla ciebie gra. Potem pozostaje już tylko się bawić.
Po kahoot był Socrative. Potem znalazłam quizziz. To platforma quizowa, czyli gramy z emocjami.
Należy zalogować się na platformie http://quizizz.com/, stworzyć swój quiz i gotowe. Uczniowie wchodzą do gry wpisując w pasek wyszukiwarki każdego urządzenia, które jest w sieci http://quizizz.com/join/, następnie wpisują numer gry i swoje imię. Co jest ważne grają w swoim tempie, pytania pojawiają się kolejno, nauczyciel ma wyniki gry, nawet widzi, które pytanie sprawiło wszystkim najwięcej kłopotów.
Wczoraj testowaliśmy sieć, która ostatnio niestety w szkole szwankowała, więc i nasze tabletowe zajęcia troszkę ucierpiały. Ale quizizz z tabliczką mnożenia rozgrzał wszystkich tak mocno, aż okna trzeba było otwierać.
Najbardziej oczywiście podobały się dzieciom awatarki-zwierzątka, które każdy dostawał losowo. Ja widzę dużo więcej zalet. Za pomocą tego narzędzia zrobię klasowy turniej tabliczki mnożenia.
Więcej tu http://www.superbelfrzy.edu.pl/pomyslodajnia/quizizz-aplikacja-ktora-nie-pozwala-zasnac/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz