wtorek, 11 listopada 2014

Tiny tap i morze możliwości.

Plakat zrobiłam. Prosty i ciekawy. Ale potem dostałam grę od Asi Apanasewicz i to był inspiracja. Aplikacja na tablecie pozwala zrobić gry, ale należy założyć konto. Czyli mamy swoje miejsce, gdzie gry się zapisują. Dojrzałam małe literki Embed...no i bombowo. Bo teraz grę mogę dodać do bloga.

Personalizacja nauczania/uczenia się. Bo dla dzieci mogę bawić się w tworzenie gier zindywidualizowanych, albo na kilku poziomach...no oczywiście brakuje aplikacji do wydłużenia mojej doby. Gdzie by tu taką zamówić ?

1 komentarz:

  1. Tiny Tab - rewelacja. Też się nią pobawiłam. I wiele nowych możliwości, bo czasami zondle i LA nudzą się naszym uczniom. Bardzo dziękuję, za podpowiedź z embedem. Pozdrawiam małych, mądrych Tableciaków i Ciebie!

    OdpowiedzUsuń