wtorek, 16 lipca 2013

Witam Kraków.

Napisałam list do szkoły w Krakowie, która otrzymała do pracy tablety Platinet Omega 9,7 dla klasy IV. Poprosiłam o kontakt, dobrze podpytać mądrzejszego o rok doświadczeń nauczyciela jak mu sie pracuje i jakich błędów uniknąć. Zastanawiałam się, czy będę miała tę możliwość, czy ktoś się do mnie odezwie.

Odezwała się Magda, jest nauczycielką matematyki. Podpowiedziała mi strony, z których korzysta i obiecała być w kontakcie. Bardzo się cieszę z tej znajomości, bo mam kolejną osobę, która może być dla mnie podporą i czasem pewnie deską ratunku.

"....aplikacja do geometrii Pad Geometry - to dla starszych dzieci, ale możesz sprawdzić może jednak coś wykorzystasz, aplikacja do ćwiczeń sprawności rachunkowej - Mental Math - dodawanie i mnożenie. Są bardzo fajne programy (trzeba wykupić abonamenty) - SuperKid, Matmosfera, Matlandia. Przesyłam też linki do materiałów, z których korzystałam:
http://www.sprawdzian.net.pl/matlandia.html;
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html.
Korzystałam też z programu Storyjumper..."

Trzeba sprawdzić.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz