czwartek, 5 maja 2016

Czas gna.

Zaraz kończymy klasę drugą, aż dziw bierze kiedy to zleciało. Naprawdę mam wrażenie, że spotkałam moje dzieci ledwo chwilkę temu.
Czas gna. Ale czas jest również dla dzieci zagadką. Określanie czasu niektórym sprawia sporo problemów. O dziwo bezbłędnie zaznaczają wskazówki na zegarach, ale odczytywanie godzin to już dla kilku moich uczniów trudność.

Poszukiwałam aplikacji w języku polskim i taką znalazłam. Pierwsze lekcje są darmowe, miałam więc możliwość sprawdzić funkcjonalność aplikacji. Okazała się na tyle wartościowa, że kupiłam ją, by można było pracować z kolejnymi lekcjami.
Aplikacja działa sprawnie, grafika jest czytelna i przyjazna. Powinno się używać słuchawek, ponieważ polecenia i wyjaśnienia są nagrane. W małej klasie słuchawki potrzebne nie będą.
Wczoraj dzieci otworzyły aplikację i zachwyciły się. Nawet te, dla których zegar nie stanowi tajemnicy chętnie zabrały się za zbieranie gwiazdek. Dziś przejdziemy do kolejnych lekcji, a dzieci pracują w swoim tempie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz