sobota, 20 lutego 2016

Virtual Reality

Nowy świat w technologiach. Myślałam, że bardzo trudne, bałam się spróbować, myślałam, że drogie...
Okazuje się, że bać nie ma się czego, łatwe i niedrogie. Aplikację na smartfon poleciła mi Asia Apanasewicz i pokazała jak podróżować w kosmosie. A jak już raz w tę kosmiczną podróż wyruszysz, to zechcesz polecieć jeszcze wiele razy.
Aplikację pobrałam. Jest bardzo obszerna i na starym smartfonie nie dało się wypróbować.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.drashvr.titansofspacecb&hl=pl

Aby podróżować w przestworzach należy oprócz aplikacji mieć jeszcze viewer - specjalne urządzenie, które można samemu złożyć.

Pierwszy viewer mam kartonowy.


Drugi viewer przyszedł pocztą aż z USA. Uczniowie finalisty konkursu Global Teacher Prize Joe Fatheree wydrukowali mi viewer na drukarce 3D. Tak na lekcjach, po prostu w prezencie. 


No i podróżuję w kosmosie, przede mną i uczniami morskie głębiny. Ustawia się kolejka do oglądania, a ochom i achom nie ma końca. 

A jeszcze czeka nas to :




3 komentarze:

  1. Cardboard to świetna zabawa i nauka. Polecam aplikację dzięki której można samemu robić zdjęcia dookoła własnej osi, a potem oglądać je przy pomocy kartonika https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.vr.cyclops&hl=pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sieę to jest super...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam wykorzystuję na zajęciach okulary do wirtualnej rzeczywistości i to jest strzał w dziesiątkę. Tutaj jest fajna aplikacja:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Cosmic.rollercoaster

    OdpowiedzUsuń