czwartek, 4 grudnia 2014

Wyścig po marchewki.

Matematyka w klasie pierwszej to dużo manipulowania obiektami, zabawy ruchowe. Ostatnio Mucha w klasie robi furorę, Kółko i krzyżyk pod postacią motyli i biedronek również cieszy się popularnością.

Realizujemy projekt Piktografia, dzięki któremu jest jeszcze więcej zabaw matematycznych i bardzo dużo nietradycyjnego rozwiązywania problemów.
W tableszycie  spodobała się dzieciom aplikacja matematyczna i możliwość wybrania dla bohatera wyścigu futerka w paski. Poszłam dalej i zakupiłam tę aplikację do zabawy.

 Okazało się, że królik może jeździć na deskorolce, a liczenie podczas pokonywania kolejnych etapów gry jest coraz bardziej skomplikowane. I to też się podoba, gdyż każde dziecko pracuje/bawi się w swoim tempie. Obserwując uczniów od razu widzę, które nadal jest na etapie konkretów, a które radzi sobie z liczeniem w większym zakresie liczbowym.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.beiz.bunnymathrace


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz