wtorek, 17 grudnia 2013

Animoto, ograniczenia ma toto.

Darmowy, to i ma ograniczenia. Założyłam klasowe konto, i tylko można stworzyć 13 filmików. Dla drugiej grupy dzieci można założyć drugie darmowe konto....mnożenie bytów. Czegoż to w sieci nie ma. Na bank niezliczone ilości pozakładanych i zapomnianych kont... Mimo wszystko zachęcę rodziców do założenia kont dzieciom, mają pocztę, dadzą sobie radę. Dziś wypuściłam swoje stadko podczas lekcji z klasy, aby zrobili zdjęcia świątecznym dekoracjom naszej szkoły. Przypomnieliśmy zasady zachowania podczas lekcji, robienia zdjęć i konieczność zapytania o zgodę na fotografowanie w świetlicy, czy szkolnej bibliotece. Stanęłam na holu i z dumą podpatrywałam na swoich reporterów. Potem w klasie zrobili kartki świąteczne z wybranego zdjęcia i w aplikacji PicCollage zredagowali świąteczne życzenia. Kartki wysłali mnie ( ocenię poprawność ortograficzną i kompozycję) oraz koleżance lub koledze ( to była niespodzianka). Potem pobraliśmy aplikację animoto https://play.google.com/store/apps/details?id=com.animoto.android.videoslideshow&hl=en, dzieci zalogowały się na konto klasy, a następnie zrobiły krótkie filmy. Aplikacja bardzo się niektórym spodobała, postanowili poprosić rodziców o pomoc w założeniu konta, by móc pracować też na komputerze.Oglądali swoje filmy i komentowali. Zanim zaczęliśmy fotografowanie poćwiczyliśmy mnożenie i dzielenie, a oceny dzieci samodzielnie wpisały sobie do tabelki. Bardzo to lubią.

Monika

Untitled Video

Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz