poniedziałek, 4 stycznia 2016

Mnożenie

Już wypróbowałam kilka aplikacji, dzięki którym poprzez zabawę dzieci doskonalą jakieś umiejęności matematyczne. Niektóre na stałe zapisałam w tableszycie, a niektóre dopasowuję do uczniów. Do ich zainteresowań, sympatii. Nasz awatarkowy dziennik zachowania robi furorę, awatarki wzbudzają euforię, a   pluszowy Dojo to ukochana klasowa maskotka.

Ucieszyłam się, gdy znalazłam aplikację do nauki tabliczki mnożenia z awatarkiem w tle. Na dodatek można wybrać przedział czasowy, w jakim należy podać właściwą odpowiedź oraz przez jaką liczbę trenujemy mnożenie. Dziś tablety aktualizowałam i zainstalowałam tę aplikację w każdym z nich, więc jutro tylko radość z nauki.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pixelofgalaxies.tabuadatime&hl=pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz